Emiliahelena's

Emiliahelena's

torsdag 11 juni 2015

Lägerliv

Jag har kommit hem från att ha varit en vecka på skriftskoleläger i Pellinge, den här gången första gången som vuxenledare. Att vara hjälpledare och vuxenledare är en ganska stor skillnad och båda har
sina för- och nackdelar. Det var skönt att vara en vecka i skärgården fastän det skulle ha fått vara varmare. Alla stresstankar försvann från huvudet och på fredagen då jag hade skrivit mitt andra inträdesprov så kändes mitt huvud ganska tomt vilket det inte har gjort på länge. I ett år har jag haft ett mål (studentskrivning eller inträdesprov) och nu fanns det ingenting mera, jag vet inte ens var jag kommer att vara i höst. Än igen kom skriban helt på rätt tidpunkt för mig för att få lugna ner mina tankar. Tack till en fin skribagrupp med ett awesome ledarteam! 
Idag ska jag leda sommarUV så varmt välkommen dit! Imorgon åker jag upp till Vasa och mitt andra jobb på Kårkulla börjar nästa vecka. Ciao! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar