Emiliahelena's

Emiliahelena's

onsdag 28 december 2016

Mellandagarna

Så var julen förbi igen, julgubben var snäll och julmat vill jag inte se på ett bra tag. Det som jag bäst tyckt om med att vara på besök i Borgå är släkten och vännerna som jag har hunnit träffa. Varje dag har jag hunnit träffa någon, det känns jätte bra att träffa sin gamla kompis igen efter att man inte sett personen sedan sommaren. Då inser man lätt hur tiden går snabbt men tur så kan man snabbt catcha upp och fortsätta var man slutade.

Då julen är förbi kommer även nyårsfirandets planer emot. Jag ska själv upp till Vasa och fira där. Helt ärligt tycker jag att nyåret görs till en för stor sak och eftersom man har så höga förväntningar blir det sällan lika roligt som planerat. Jag vågar påstå att hälften av de trevliga instagram bilderna man ser på nyåret inte har lika roligt som det ser ut på bilden. Hoppas ändå att det blir en bra kväll för alla då vi kan avsluta det gångna året med glädje och hurra för året som kommer då t.ex Finland fyller 100 år, woop!

Gott Nytt År så hörs vi nästa år! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar