Emiliahelena's

Emiliahelena's

tisdag 14 mars 2017

Lite normalt liv utanför kampanjen

På veckoslutet var jag i Borgå och SFP hade valkampanjöppning i Lypa, det var trevligt att träffa alla kandidater. Före det hann jag också träffa mina äldsta vänner på brunch i Gamla stan. Gamla stan är ju nog en av Borgås finaste pärlor. På lördagskvällen såg vi med Mark på Akilles bandymatchen och på Melodifestivalen. Båda slutade på ett annat sätt än jag hade hejat på, men var ändå fint att se matchen och musiktävlingen.

Idag började Nyländska Nationens årsfestvecka! Vi var på Escape room (ett rum med ledtrådar som man ska komma ut från på en timme), rekommenderar att pröva på det. Tagga årsfest på lördag!

Bild från brunchen, från Idas blogg :)

Den här låten tycker jag att skulle ha varit en bra vinnare och det skulle ha varit intressant att se hur den skulle ha klarat sig i Eurovisionen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar