Emiliahelena's

Emiliahelena's

fredag 4 augusti 2017

"Whatever you're fighting for; racism, poverty, feminism, gay rights, or any type of equality, it won't matter, because if we don't all work together to save the environment, we will be equally extinct."


Veckorna går så snabbt. Nu har jag bara två veckor kvar på sommarjobbet i Vasa, det känns som att jag just åkte upp. Förra veckoslutet var roligt! Becca & Panda var uppe i Vasa och vi åt god mat, spelade frisbeegolf och besökte den legendariska Ollisbaren. Jag har bara suddiga bilder från veckoslutet, kanske bra så, ofta har man roligare då man glömmer att ta bilder. Det här veckoslutet spenderar jag i Borgå med klassträff och ett besök till Raseborgs sommarteater.
Videon ovan tycker jag att har ett viktigt budskap, enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar